Friday, January 18, 2008

Penguin Pants Rubber stamps

YEAH their site is finally up and running.

http://www.penguinpantsrubberstamps.com/

They are some rubber stamp friends that are local to me and its an awesome team. Teresa and Jan are smart and fun people with tons of talent and enthusiasm. Jan's daughter Anali is a very talented artist and has created some great designs. this is just the start of something awesome I hope.

This chicken card I did is one of their stamps I know some of you saw this on the 12 days of Christmas I had. hmm and that card has yet to be claimed by puncscrap hello send me your email (stampmouse@comcast.net) and it will be flying your way.

Jan and Teresa also taught a book class which I took and this is what I did. I filled it with fall pictures and pictures of my son 'sniff" who is a senior this year.

thanks for sharing some excitement with me. I feel like I know celebrities or something. Actually they are just great people and I am so happy for them and hoping their new adventure turns out great.

as a side note: i will be away from my computer for a few days but hope to have something new up on Tuesday or Wednesday

9 comments:

Godelieve said...

These new stamps are soooooooo cute! Love your card and the mini album too.

Michelle said...

Very cute stamps! Congrats to your friends! Love that book you made.

Michelle

Claire said...

How cute is that card!

punknscrap said...

Great book! you did an awesome job on that, aren't classes fun. Thanks for sharing it with us. I have emailed you reguarding my unclaimed card. sry.

Jane said...

I saw this set and loved it. She has some very cute stuff. Unfortunately, I'm trying not to spend any $$ right now on stamps. Although it's getting harder to stick to that plan!

Jane

Joani said...

I love those new stamps! Gotta get me some!
Great work on the book ~ very nice!
Hugs,
Joani

Helen said...

Sooooo cute! I love chicken stamps - wish SU had never retired Best of Cluck and Walk This Way.

Amanda G said...

too cute!!

Nicole Lund said...

Cute card and mini album! I love Penguin Pants too, the quality is fabulous and designs are soooo cute.